nedeľa 1. decembra 2013

#SweatersAreFine. I like sweaters


One my photo from today photo shooting . I quite like it .. good job. It was hard work , what else I should say? Me and my friend are great team . We took about 10 photos (it was fast!! :D) but unfortunately I like only this one. On other photos I look like Russian prostitute. Actually I've never seen Russian prostitute.. Okay , but I don't want looking for how them look like.Hmm I probably should stop talking about it. I'm going to talk about my sweater. This sweater is older then me and I love it. My favorite. This sweater has a big history , my mom in it fall in love to one guy ..they got married and I suppose that you know how this story continues.And I have almost similar story .OK just little little little bit similar .However similar . 
This winter you will bored . I have in my wardrobe about 12 sweaters... HAHA I'm sure that you know what you can expect from me. 
24  outfits..
24 variations .. 
24 x ..sweaters. <3 
I want let you know that I have totally unproductive weekend. I'm so lazy. I want give myself slap for it.. but I'm too lazy for it.Koala 4ever. Have a good week ! 
_____________________________________________________

Jedna moja fotka z dnešného fotenia. Celkom sa mi to páči ... Bola to ťažká prácička , takže čo ešte by som mala povedať? Sme super . Urobili sme tak 10 fotiek , z toho sa mi páčila asi len táto jedna . Na ostatných vyzerám ako Ruská prostitútka .. Netuším ako vyzerajú Ruské prostitútky. Nikdy som žiadnu nevidela. Mala by som o tom prestať rozprávať. Budem rozprávať o mojom supr čupr svetríku . Je starší ako ja a milujem ho. Má veľkú históriu šak to poznáte moja mama v ňom spadla do lásky :D (ha baví ma to používať namiesto: zamilovala sa ..to mi príde teda.Povedzte si to 5 krát a je to pre vás  divné. Všetko je divné keď si to poviete 5 krát)  potom sa vzali ..iste viete ako táto krátka story pokračuje. Aj mne sa v ňom stala podobná story. Je fakt len trošičku podobná. Okej akokoľvek je podobná. 
Túto zimu budete zo mňa znudený. Mám v skrini 12 svetrov. Asi už tušíte čo odo mňa môžete očakávať. *diabolský smiech* 
24 variácií 
24 outfitov 
24 krát svetre inak <3 
Ešte by som sa zmienila , že mám totálne neproduktívny víkend. Som lemra. Chcem si za to dať facku ..ale som na to pochopiteľne lenivá. Koala navždy. Pekný týždeň :P sa praje !

Ela  
Photos by : TableB
Article and weird person on picture : ElaMitch

©  ElaMitch
 

4 komentáre:

  1. Great photo, just like the polaroid ones!
    Kisses!
    http://pandamone.blogspot.com/2013/11/inspector-gadget.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ruska prostitutka! chcem vidiet tie fotky! <333
    aj ja mam svetrik po maminke, ale nespadla v nom do lasky... mozno spadnem ja. ja uz som spadla. boha tam! :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite budem mať niekedy veľmi kreatívny moment a hodím to sem pre pobavenie oka. Láska je diera čo ti poviem ani tie výmole na slovenských cestách nie sú také nepredvídateľné :D A v svetríkoch sa padá do lásky najlepšie , hlavne keď sú totálne krikľavé <3

      Odstrániť