utorok 11. februára 2014

#HereAreNoRandoms

Last two week were full of magic moments, conversations, realizing. I’m in phase in which, I know that friendship is sometimes more than love and I don’t care. Lot of my time I spent with my perfect friends and together we are laugh on snake which swung his leg over leg. This period in my life I needed like salt and this is maybe reason why it is here. In April I’m going to visit 4 wonderful places and moreover I will again in Paris. Hey sexy French boys..Okay I said that in this period I found out that friendship is more that love don’t I?
**

Yesterday was one of better Mondays. Weather was good to us and this was the reason why I agreed with girls that is time for photo shooting. This blouse with shorts I bought in one Friday in city center. For both of these thing I paid only 1,98€!! Can you understand it? Lot of people is going to fail because of one t-shirt and I… purchase of century. And photos are great because of my All Star team. _______________________________________________________



Posledné dva týždne boli plné magických momentov, rozhovorov, uvedomovania si. Som vo fáze keď viem, že priateľstvo je niekedy viac ako láska a nevadí mi to. Veľa času trávim so svojimi perfektnými kamarátmi a spolu sa smejeme na hadovi, ktorý prehodí čas od času nohu cez nohu. Toto obdobie som potrebovala ako soľ toto je dôvodom prečo tu je. V Apríli navštívim navyše 4 krásne miesta a okrem toho budem znova v Paríži. Hej sexy Francúzsky muži ...okej povedala som, že som v tom období keď som zistila, že priateľstvo je viac ako láska však?
**
Včera bol jeden z tých lepších pondelkov. Počasie nám konečne prialo a tak som sa s babami dohodla, že je čas na fotenie. Túto blúzku s šortkami som kúpila v jeden piatok , v centre mesta. Spolu ma tieto stáli len 1,98€ !! Chápete to? Polovica ľudí ide skrachovať aby si mohla kúpiť jedno tričko a ja.. Nákup storočia. A fotky sú krásne vďaka môjmu all star tímu.




 









 

 


Photos: Adiw
Article: ElaMitch

©  ElaMitch

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Not a swag .. such a gorgeous , but great photographer know it :P ♥

      Odstrániť
  2. toto je uplne american apparel https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/r90/1911828_742678942409552_42171353_n.jpg :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na slovenských viniciach nájdeš všeličo :)) Asi to bol môj cieľ tak je to pekný kompliment ^ ^

      Odstrániť